or Connect
Mothering › Mothering Forums › Natural Living › The Mindful Home › Frugality & Finances › has anyone else just KILLED their budget?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

has anyone else just KILLED their budget?

post #1 of 21
Thread Starter 
I am in sooooo much trouble. between beccabottoms, fluffymail, and the TP I have spent some major moola i didnt truly have to begin with!! And my house is T.R.A.S.H.E.D right now. (sigh) i guess I'll go see what bills I can juggle right now. I wish I could hurry up and post to the TP - 12 more days. Got 150.00 worth of dipes/covers to sell...that will help, but it's not going to save my butt right now . these are the days of our lives.....
post #2 of 21
Tell me about it I just started cleaning right now----better make a GOOD supper, and have the house clean
post #3 of 21
I can heeeeelp you. Send me all your Fluffymail and cash will follow. I wish I could feel sorry for you, but I suck at stalking and so have spent ZERO bucks.
post #4 of 21
Thread Starter 
lol - are ya in the market for an LC2?
post #5 of 21
budget???? what is that
post #6 of 21
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by 15yrsbetweenboys
budget???? what is that
that's me...it's not so much a budget as "money we don't have for diapers" and "money we REALLY don't have for diapers"
post #7 of 21
Quote:
Originally Posted by mthomas
lol - are ya in the market for an LC2?
YES YES YES!!!! *Convulsions of ecstacy*

PM me if you wanna ditch something.
post #8 of 21
Thread Starter 
pm'd ya tomomma
post #9 of 21
wait money whats money? I havent seen any in so long between rent and then the mrtg since our renters didnt pay we are about as broke as they come ! lol I wanna get some fluff!! I havnt gotten any in ages !! sad thig is my dd is only 17months and I have a new one on the way ,,,, so theres no reason for fluff shortages darn it!! lol
post #10 of 21
Butchered! :LOL
post #11 of 21
Quote:
that's me...it's not so much a budget as "money we don't have for diapers" and "money we REALLY don't have for diapers"
This is so true!
post #12 of 21
Oh yeah, a long time ago and then I got deeper when I read about Smartiepants diapers going out of business. Then of course there was my 8 million dollar ebay bid...........
post #13 of 21
Quote:
Originally Posted by cj'smommy
Then of course there was my 8 million dollar ebay bid...........
:
post #14 of 21
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by cj'smommy
Oh yeah, a long time ago and then I got deeper when I read about Smartiepants diapers going out of business.
me too...cant resist a sale.....but that was my water bill.
post #15 of 21
Quote:
Then of course there was my 8 million dollar ebay bid...........
:LOL You poor thing. I really did feel bad for you on that one. :LOL
post #16 of 21
Nah, I haven't killed it. Dh and I both work for schools, so I saved up a lot for the summer and just realized that we're going back 2 weeks earlier this year than I thought, so I have extra!
post #17 of 21
Good for you Michelle!
post #18 of 21
I have had a knot in my stomach all week.......

I have spent HUNDREDS of dollars this month that I must conceal from DH......

UGH

To comfort myself, I went to tgifluff & bought the OLD MACDONALDS set!!
post #19 of 21
I AM AN AWESOME STALKER THUS FAR---->I just have no funds to get what I want I need to start a Diaper Fund for my child--what about Groceries? Humph! Ds must have Beccabottoms, Knickernappies, and FCB gear!!
post #20 of 21

What Budget?

Man I am lucky these days if I can make it from pay day to pay day. I should just shut up with all my down in the dumbs baloney. Just ignore me. Blags.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Frugality & Finances
Mothering › Mothering Forums › Natural Living › The Mindful Home › Frugality & Finances › has anyone else just KILLED their budget?