or Connect
Mothering › Mothering Forums › Baby › Diapering › El Bee seconds?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

El Bee seconds? - Page 3

post #41 of 335
Hmm... will you be *needing* a small soon?
post #42 of 335
I am really anxious to try them for the first time. How big do they fit. ds seem to be right on the edge of the med size range. should I forget med and only go for larges?
post #43 of 335
I would get larges. You'll get more wear out of them, use them for longer, you know? I WOULD say get mediums now and trade for larges later, but el bees are hard to come by even used, at least for me.
post #44 of 335
I've got to go now too, if there is a large or med long can someone snag it for me?? please???
post #45 of 335
good point. I have been trying to get some on the TP and always miss them!
wish me luck. so how does this work? she stocks the on her site or the group?
post #46 of 335
Is she stocking xtra smalls? If she is I'd love whatever anyone can get! Can you believe I'm not getting any of my yahoo emails?? Makes for a quiet email though! :LOL
post #47 of 335
Quote:
Originally Posted by averymybaby
Hmm... will you be *needing* a small soon?
my massivly short rised 16-month old fits better in the smalls than the mediums.
post #48 of 335
don't mind me. I've got baby fever.
post #49 of 335
Thread Starter 
Well what in the world!? Morning is almost over here in the pacific time zone and I am running out of time!

I still dont get how it works on the yahoo site. How do you order?
post #50 of 335
Quote:
Originally Posted by averymybaby
don't mind me. I've got baby fever.
oh, i'm so there. my friends are due with their first any day now and i'm soooo jealous. i think two keeps me pretty busy though. :LOL
post #51 of 335
Quote:
Originally Posted by momtokay
oh, i'm so there. my friends are due with their first any day now and i'm soooo jealous. i think two keeps me pretty busy though. :LOL
T uh, yeah, I've got a 5-mo-old and I'm already ready for #2. We're on our way to five.
post #52 of 335
Quote:
Originally Posted by Max's Mami
Well what in the world!? Morning is almost over here in the pacific time zone and I am running out of time!
Hang in there! Just a little while longer!
post #53 of 335
I really want some Larges! Pretty please with sugar on top! I'd prefer burly terry, but I'm not gonna be picky! Maybe 2-3? I'm already having a depressed day because our fitteds don't fit LOL! Help a Mama out here!
post #54 of 335
No x-smalls just mediums and some medium longs! (her message says)
post #55 of 335
She said it would be mediums and medium longs.I can't waste much more time waiting.I can't believe I used to stalk places all day.After 4 hours today I am going to have to give up
post #56 of 335
this is wearing me down too, I'll admit it... I really need to go to the PO...
post #57 of 335
*sniff* Well a girl can dream! 8 months to go.. I SHOULD be able to get my hands on a few in 8 months... right? :LOL
post #58 of 335
I just got off the phone with Dave (laura's dh) ...she's in bed with a migraine this morning so the stocking will be a bit later than she planned. Poor woman was at the computer all day yesterday and he thinks that her monitor messed her up a bit ... please send her some cyber hugs.
post #59 of 335
to her! migraines are no fun. i guess i should sneak out now. cover me, ladies!
post #60 of 335
Thread Starter 
Oh poor Laura! Hope she is on the mend soon! I hate that feeling -- migranes are the worst!

Well cj'smommy it looks like it is up to you! I am on the road to Vegas in 1 hour (actually 55 min. -can you tell I am excited to see DH?!) so I wont be able to do it.

If you or averymybaby can snag me a few (either m or ml) I would be forever greatful AND would have a fun little way to pay you back!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Diapering
Mothering › Mothering Forums › Baby › Diapering › El Bee seconds?