or Connect
Mothering › Mothering Forums › Baby › Diapering › Oh drool. Drool. DROOL! Baa Baa Bottoms
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Oh drool. Drool. DROOL! Baa Baa Bottoms - Page 2

post #21 of 84
Well mamas : I don't own a BBB. I desperately want to for both of the boys. With DS's li' rise I see these working really well for him.

I have had the pleasure of momentarily petting one, I got to do this at the diaper party I went to in Atlanta a couple of months back Oh, what a JOY that was!

Hmmmm.... Wonder if I can delay the family outing until after the stocking? Shoot, I have only gotten lucky at the cart once
post #22 of 84
Wow! Vanessa has really outdone herself. That Bird of Paradise soaker is to die for!! But alas I am stepping back from this BBB stocking to help another mama hopefully snag one.
I guess since I already have 10 BBB soakers and 1 pair of BBB pants maybe I should let everyone else have a chance :
post #23 of 84
That's a lot of BBB! You must be like the BBB Pied Piper or something!
post #24 of 84
Quote:
Originally Posted by spatulagirl
That's a lot of BBB! You must be like the BBB Pied Piper or something!
:LOL

It was one of Christy's that I got to pet

It is almost sickening how many she has!
post #25 of 84
OOOH Christy help me stalk! I must have the Jade shorts! I have no BBB's and I am still feeling guilty for putting DS in sposies while he was in the hospital, I feel like I need to buy him lots of scrumptious fluff to make up for it! :LOL
post #26 of 84
No BBB here either and I am also seriously Hyena Cart challenged. I will be trying for the Elements. I love how she has them reasonably priced because we all know she could sell each one of those for over $100. Thanks Vanessa for giving everyone a chance to get one without having to come up with auction prices .
post #27 of 84
WOW
And thats all i gota say .
post #28 of 84
mmmm... bird's of paradise is soooo pretty! So is elements.
post #29 of 84
Love the birds of paradise, too! But ds has an 11:30 soccer game, so I won't be any competition!
post #30 of 84
I am in if anyone wants to help me stalk I would very much appreciate it!!!
post #31 of 84
I can help stalk, I have no success w / HC but can try
post #32 of 84
Thread Starter 
So is anyone else going to try for the Tempest or am I luckily not up against any Fast Fingered mamas?
post #33 of 84
Oh mama, if I had a girl AND I were going to be home......

Good luck to ya - sendin' you Tempest vibes and dust!
post #34 of 84
Im going for Jade. Anyone else? Anyone wanna help me? My fast fingers finnegan title should be revoked after yesterdays MM stocking. I need help! Pulleaaase!
post #35 of 84
I don't know why I am stalking BBB I have never had a chance. But I just got to try DS really needs some wool. And I am just in love with the birds of paradise. But it seems like a lot are.
post #36 of 84
15 mins and counting.... doing finger streches. .. . . . DC should start screaming and needing mom soon it never fails.
DH went to bed when I need him the most. I think it is way of keeping me from spending money. HAHA
post #37 of 84
darn you gals!! lol
I got some sort of error!!!
post #38 of 84
Crap! I logged in to the main HC page and when i tried to access the item it said not logged in

Sorry mama!!
post #39 of 84
Well I got the BIN button but was so stunned I froze and missed it by 2 nanoseconds :
post #40 of 84
Thread Starter 
Tearful disappointment....
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Diapering
Mothering › Mothering Forums › Baby › Diapering › Oh drool. Drool. DROOL! Baa Baa Bottoms