or Connect
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Unbelievable! - Page 3

post #41 of 51
Me too.
post #42 of 51
kathryn, you are in rr tx? me too!
post #43 of 51
i wanna know what she said too!
post #44 of 51
if she sent you a letter it's your property
post #45 of 51
i guess i feeling guilty now, she put the phone number and address of her clinic. i didnt espect a reply and certainly didnt ask for that kind of info. she gonna come sue me now lol
post #46 of 51
Quote:
Originally Posted by bunniemunch
kathryn, you are in rr tx? me too!
awesome blossom! PM me and we'll have to meet up sometime.
post #47 of 51
I'll freely admit I'm ignorant. What's a bollock?



Frank
post #48 of 51
Quote:
Originally Posted by Frankly Speaking
I'll freely admit I'm ignorant. What's a bollock?



Frank
It's like saying shit, crap, or idiot depending on how you use it. At least that's how my friends from overseas have told me.
post #49 of 51
A bollock is a testicle. So saying "oh, bollocks" is literally saying "oh, balls" but it's cussin.
post #50 of 51
or bullcrap
post #51 of 51
Quote:
Originally Posted by Quirky
A bollock is a testicle. So saying "oh, bollocks" is literally saying "oh, balls" but it's cussin.
:LOL :LOL :LOL :LOL
I think I'm gonna start using this
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Understanding Circumcision