or Connect
New Posts  All Forums:Forum Nav:

New belly pic

post #1 of 12
Thread Starter 
Sorry about all the stretch marks...lol....still not showing much just
a tiny bit bigger than it was before....

http://i11.photobucket.com/albums/a1...y-12-18-05.jpg
post #2 of 12
OMG Ellmay- where are you hiding that baby?!
post #3 of 12
Your pic makes me feel HUGE! LOL
That is how my belly looks, with all of the stretch marks... although I think mine may be worse
post #4 of 12
Thread Starter 
That is why I don't feel pg unless she gives me a good kick bc I am just not hardly
showing at all! When I asked my dad to take a pic for me my mom said why your
not even showing yet, I said I know but the girls wanna see. I was ALOT bigger by
now with ds so I guess she is just going to be easier on mommys body...lol.....
post #5 of 12
Quote:
Originally Posted by busybusymomma
OMG Ellmay- where are you hiding that baby?!
: It's fun to take pics, even if mom isn't showing that much IMO.
post #6 of 12
In a little while ellymay we'll look at all these pics and say "Sweet police, look at how tiny I am here!"
post #7 of 12
Thread Starter 
lol......yeah that is true! I am not upset that I am not showing much yet! Believe me
I would be extatic if I didn't gain to much weight!
post #8 of 12

Yeah For Stretch Marks

Ellymay...

bless bless bless bless your stretch marks!!! It is so wonderful for me to see pictures of women with stretch marks. I have more than you and bigger, too, and even the progressive hippie books and videos you rarely see images of women with stretch marks. 50% of women have them. Your pics just helped me feel a hundred and ten percent assured that I my tiger stripes are indeed normal and natural. THANK YOU!!!!!
post #9 of 12
Thread Starter 
Awww your welcome! I don't mind my stretch marks at all I still wear a 2 piece bathing suit bc there just isn't anything to be ashamed of! I have bigger ones that
are in my hair line and where my leg starts they are a good 2-3inches wide those
are just funky looking but oh well I have a beautiful son that gave them to me
so I don't mind it(I didn't get them til I was pg with ds).
post #10 of 12
I think my stretch marks feel kinda neat. The ones on my inner thighs feel really cool. Mine have faded, so I don't mind them at all.

The only pregnancy badge I'm not crazy about is the spare tire because I have a small waist and wide hips so it's hard enough to find clothes that fit, let alone when you gotta stuff that tire in your jeans.
post #11 of 12
Quote:
Originally Posted by busybusymomma
..

The only pregnancy badge I'm not crazy about is the spare tire because I have a small waist and wide hips so it's hard enough to find clothes that fit, let alone when you gotta stuff that tire in your jeans.
Yeah, I hear you. When you're pg, it's this big ol' rock hard belly, and then the baby's born and you're left going..."WTH? Where did all this squishy stuff come from???"
post #12 of 12
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: May 2006