or Connect
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Weeds season 3

post #1 of 57
Thread Starter 
I can't wait for season 3 to start and we are getting 15 episodes!! *happy dance* not bad for a cable series.

I wonder what will happen with Silas and his GF from last season? I really liked her. I just read that Mary-Kate Olson is coming on to be in 10 episodes as Silas new GF : I really don't get the popularity of the Olson's. At all.
post #2 of 57
I live in montreal and only get 'showcase', is that the same as 'showtime'? hmmmm........ I reallly reallllllllly hope so
post #3 of 57
I don't get the Olson's either.

I wonder if the school administrator at the rabinical school who was dating Nancy's brother will be in this season. I LOVED her!

I can't wait to see what happens with Conrad.
post #4 of 57
Sigh. I suppose I won't be watching this until next August when it comes out on DVD.
post #5 of 57
Thread Starter 
Oh I forgot about his rabbinical school GF I don't think she will be on, but I know his ex that came down in the van and split with the younger brother is going to be on this season. She cracks me up!

And yeah, what will happen with Conrad? And wow, wonder if they will have a funeral for Nancy's ex?


sorry, I don't know what Showcase is?
post #6 of 57
when does it start?
post #7 of 57
Quote:
Originally Posted by Arduinna View Post
And wow, wonder if they will have a funeral for Nancy's ex?
Oh! I read somewhere that the DEA agent might not be dead!: Wouldn't that be something?!
post #8 of 57
Thread Starter 
I kinda liked him, even if he did end up being a jerk
post #9 of 57
I wanted to like him, but he lost me after being violent and out of line to Silas in one of those last episodes. I like the actor, and it's weird that he and MLP keep turning up in the same cast, romantically involved (anyone see Saved! ?) But by the end, there, he was on my hate list, and I was happy to hear he'd been shot.

Me and dh have been like, "what's gonna happen!? what's gonna happen!?" for a couple of months now, since we finished watching the whole series on On Demand. The first ep of season 3 is Sunday, August 13. So ... two more weeks! What's gonna happen!? What's gonna happen!?!!????
post #10 of 57
WOW! I love this show! DH and I weren't that into the first season, but we decided to watch the second anyways. I am sooooo glad that we did. That was a great season! We just finished the last episode last night and now we are freaking out about how MLP and Conrad are going to get out of the house alive! But of course they do, otherwise the show would end. Anyways I love this show!

I wonder what the combination on the safe was? It had to be something Silas could figure out....so maybe the date of the abortion?

Anyhoo, I can't wait for season 3!!!!
post #11 of 57
Quote:
Originally Posted by Zanymom View Post
I wonder what the combination on the safe was?
My guess is something obvious with Judah, but that would be against what Conrad told Nancy to choose.
post #12 of 57
Quote:
Originally Posted by jerawo View Post
My guess is something obvious with Judah, but that would be against what Conrad told Nancy to choose.
Yeah, but Nancy never listens to Conrad, and it always gets them in trouble!
post #13 of 57
I already watched the premiere! If you go to the link I posted and sign up for free as a member, you can watch it. http://www.sho.com/site/weeds/home.do
I love weeds, we don't have TV, only computer- I was worried we wouldn't get to watch the premiere, but we did! Early! Greatest show ever!
I hope Nancy and Conrad get together!
No we did not name our second son after Judah.
post #14 of 57
aghhhh, my puter doesn't play sound on some videos and it won't on the showtime site!!! At least I got to see what happened. Crazy, crazy!
post #15 of 57
I signed up, but I can't find where you watch the episode. Help!
post #16 of 57
Quote:
Originally Posted by jerawo View Post
I signed up, but I can't find where you watch the episode. Help!
Go HERE and enter "Mondays" for the code.

post #17 of 57
That worked! Thanks!
post #18 of 57
OMG!! Celia is such a UA violation!!!
post #19 of 57
Thread Starter 
Tonights the night!

And no I didn't cheat and watch it online :
post #20 of 57
I thought it was on Tomororw night? I hope its not on tonight, I have too many other things to watch LOL
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Television