Mothering Forums - Search Results

Showing results 1 to 25 of 69
Search took 0.63 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Dancinmommy
Forum: North and South Carolina and Tennessee   07-18-2013, 12:44 PM
Replies: 1
Views: 120
Posted By Dancinmommy
Hello mamas! My dh, 2 little girls, and I moved...

Hello mamas! My dh, 2 little girls, and I moved to Durham 2 weeks ago from Chicago. We live it so far! We are looking to buy a house either in Northgate Park or somewhere in the EK Powe school...
Forum: Women's Health   12-13-2012, 11:52 AM
Replies: 2
Views: 151
Posted By Dancinmommy
HI-I suppose this could go on a number of...

HI-I suppose this could go on a number of boards, so please move if necessary.  My DD is 5, and in kindergarten. Since Monday she has been complaining her throat hurts, and she's tired. They sent...
Forum: Gentle Discipline   01-24-2012, 06:06 PM
Replies: 5
Views: 178
Posted By Dancinmommy
Thanks.  I know about the carseat thing...she...

Thanks.  I know about the carseat thing...she pretty much always takes her coat off in the car.  The shoes are more of the issue.  It's like all of a sudden her feet have become super sensitive.  I...
Forum: Gentle Discipline   01-24-2012, 02:25 PM
Replies: 5
Views: 178
Posted By Dancinmommy
Hello-i never post around here but I need some...

Hello-i never post around here but I need some suggestions!  My DD is 4.5 and super hard-headed, lovely, wonderful, and spirited.  my issue is this:
 
 
Ok heres our problem:

In the morning,...
Forum: Gentle Discipline   06-02-2011, 12:12 PM
Replies: 33
Views: 1,824
Posted By Dancinmommy
 Quote:Originally Posted by...



Quote:Originally Posted by msmiranda http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif (http://www.mothering.com/community/forum/thread/1312732/i-am-a-total-gd-failure#post_16454212)
...
Forum: October 2010   11-16-2010, 02:04 PM
Replies: 70
Views: 4,463
Posted By Dancinmommy
please add!     Evelyn Georgia Oct 30 ...

please add!
 
 
Evelyn Georgia
Oct 30
7lbs 9oz  19in
Forum: October 2010   11-16-2010, 11:29 AM
Replies: 4
Views: 497
Posted By Dancinmommy
yeah i want to do something for mine too, I was...

yeah i want to do something for mine too, I was thinking maybe a massage or something.  Will be watching this thread for other suggestions!
Forum: October 2010   11-16-2010, 11:28 AM
Replies: 5
Views: 463
Posted By Dancinmommy
aw hope she gets better quickly.  my DD1 has...

aw hope she gets better quickly.  my DD1 has CHICKEN POX right now and I am terrified of my 2 weeker getting them.  I am praying that my milk has some good immunities in it for her!
Forum: October 2010   11-08-2010, 10:31 PM
Replies: 18
Views: 1,729
Posted By Dancinmommy
Quote: Originally Posted by lotusma...

Quote:
Originally Posted by lotusma http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif (http://www.mothering.com/community/forum/post/16005348)
i'm sad. not because of no more babies, but...
Forum: October 2010   11-08-2010, 10:30 PM
Replies: 8
Views: 486
Posted By Dancinmommy
wow both of you are gorgeous!

wow both of you are gorgeous!
Forum: October 2010   11-08-2010, 10:28 PM
Replies: 9
Views: 305
Posted By Dancinmommy
aw gorgeous and OMG she kinda looks like mine...

aw gorgeous and OMG she kinda looks like mine haha
Forum: October 2010   11-08-2010, 10:25 PM
Replies: 12
Views: 525
Posted By Dancinmommy
feeling physically better by the day, although...

feeling physically better by the day, although my pubic bone and pelvic floor are still a bit sore. I had some major anxiety and panic attack situation for a couple of days, but that has subsided...
Forum: October 2010   11-01-2010, 12:49 PM
Replies: 87
Views: 2,485
Posted By Dancinmommy
Baby Evelyn has arrived! at 6:38pm on Oct...

Baby Evelyn has arrived! at 6:38pm on Oct 30thhttp://www.mothering.com/discussions/images/smilies/smile.gif very intense but amazing water birth at home! 7lbs 9oz and gorgeous!
Forum: October 2010   10-30-2010, 11:22 AM
Replies: 87
Views: 2,485
Posted By Dancinmommy
here--but not for long-def in early labor!!...

here--but not for long-def in early labor!! contractions started around 2 am, and have since spaced out a bit, but are strong and i am having bloody...
Forum: October 2010   10-29-2010, 03:03 PM
Replies: 87
Views: 2,485
Posted By Dancinmommy
still here too-trying to stay occupied instead...

still here too-trying to stay occupied instead of sitting home and feeling sorry for myself. MIL is here so thats helpful. Not much happening in this uterus today, random contractions. A little...
Forum: October 2010   10-28-2010, 02:29 PM
Replies: 87
Views: 2,485
Posted By Dancinmommy
still here-and soooooo cranky. and whiney. and...

still here-and soooooo cranky. and whiney. and emotional. BLeh! Thank GOD MIL gets in today to help me with DD. she is in rare form today and won't stop hanging on me. I just am not in the mood. for...
Forum: I'm Pregnant   10-27-2010, 10:18 PM
Replies: 5
  Massage
Views: 212
Posted By Dancinmommy
no thats BS...my dh is a massage therapist,...

no thats BS...my dh is a massage therapist, there are contraindications to consider, but you can still get bodywork! go somewhere else!
Forum: October 2010   10-27-2010, 06:47 PM
Replies: 87
Views: 2,485
Posted By Dancinmommy
me! i'm sooo ready to have this baby!...

me! i'm sooo ready to have this baby! contracting all day, every day, but not painful, just there...guess I'll go bake some more cookies lol
Forum: October 2010   10-25-2010, 10:37 AM
Replies: 88
Views: 2,230
Posted By Dancinmommy
Quote: Originally Posted by peainthepod...

Quote:
Originally Posted by peainthepod http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif (http://www.mothering.com/community/forum/post/15980650)

One last thing: are any other...
Forum: October 2010   10-24-2010, 03:39 PM
Replies: 235
Views: 13,763
Posted By Dancinmommy
HI! EDD: Oct 30th Name: Stacy Age: 28 ...

HI!
EDD: Oct 30th
Name: Stacy
Age: 28
Location: Chicago
How long did it take to get a BFP: we got pregnant right away, then m/c, and then got pregnant with this babe directly after that-not...
Forum: October 2010   10-23-2010, 02:52 PM
Replies: 88
Views: 2,230
Posted By Dancinmommy
maybe there will be lots of Halloween...

maybe there will be lots of Halloween babies...lol
Forum: October 2010   10-23-2010, 12:18 PM
Replies: 88
Views: 2,230
Posted By Dancinmommy
yeah I contracted pretty nicely from about 5pm...

yeah I contracted pretty nicely from about 5pm to 11pm, and then they fizzled. i even text my MW to give her a heads up. blahhhhhhh. nothing today. hating me some prodromal labor.
Forum: October 2010   10-22-2010, 08:47 PM
Replies: 88
Views: 2,230
Posted By Dancinmommy
I too am hopeful that the full moon does some...

I too am hopeful that the full moon does some magic! Having some stronger but irregular contractions this evening...
Forum: October 2010   10-22-2010, 08:46 PM
Replies: 7
Views: 470
Posted By Dancinmommy
thats an awesome birth story! congrats!!!

thats an awesome birth story! congrats!!!
Forum: Birth and Beyond   10-22-2010, 04:17 PM
Replies: 34
Views: 1,096
Posted By Dancinmommy
also could you find a doula-in-training, one...

also could you find a doula-in-training, one that hasnt gotten all of her births yet? they are usually awesome, and free. just a thoughthttp://www.mothering.com/discussions/images/smilies/smile.gif
Showing results 1 to 25 of 69

 
Forum Jump: