Mothering Forums - Search Results

Showing results 1 to 25 of 174
Search took 0.75 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: Jacksonmom
Forum: Family Planning   03-12-2013, 06:31 AM
Replies: 20
Views: 655
Posted By Jacksonmom
Quote:Originally Posted by...

Quote:Originally Posted by ~Adorkable~ http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif...
Forum: Family Planning   03-10-2013, 04:54 PM
Replies: 20
Views: 655
Posted By Jacksonmom
Adorkable,   what do you think of the...

Adorkable,
 
what do you think of the paraguard so far?
 
Lori
Forum: Unassisted Childbirth   02-07-2013, 05:16 AM
Replies: 2
Views: 346
Posted By Jacksonmom
Hey ladies,   Rixa has the pdf on her...

Hey ladies,
 
Rixa has the pdf on her website:
 
http://www.rixafreeze.com/pdf/gregorywhite.pdf
 
Hope that helps.  :)
 
Lori
Forum: Unassisted Childbirth   12-27-2012, 08:01 PM
Replies: 42
Views: 2,991
Posted By Jacksonmom
Yeah, I haven't been around either.  We have 6...

Yeah, I haven't been around either.  We have 6 babies, 3 UCs (2 UP)...but this forum really went to crap.  We couldn't post anything without the anti-UC crowd jumping in to let us know how terrible...
Forum: March 2011   05-27-2011, 02:42 PM
Replies: 62
Views: 4,286
Posted By Jacksonmom
Because I'm a copycat.  :D   ...

Because I'm a copycat.  :D
 
http://www.mothering.com/community/content/type/61/id/29901/width/700/height/500...
Forum: March 2011   04-28-2011, 12:02 PM
Replies: 62
Views: 4,286
Posted By Jacksonmom
I've been hiding...an extended babymoon. :)  But...

I've been hiding...an extended babymoon. :)  But here is our new girl:

 
 http://www.mothering.com/community/content/type/61/id/27800/width/375/height/500...
Forum: March 2011   04-06-2011, 08:27 AM
Replies: 12
Views: 497
Posted By Jacksonmom
Congrats mama!!

Congrats mama!!
Forum: March 2011   03-29-2011, 06:52 PM
Replies: 13
Views: 650
Posted By Jacksonmom
Congratulations!  <3

Congratulations!  <3
Forum: March 2011   03-29-2011, 07:30 AM
Replies: 30
Views: 1,017
Posted By Jacksonmom
I'm out!...

I'm out! http://files.mothering.com/images/smilies/smile.gif. BabyGIRL came at 1052 last night!!
Forum: March 2011   03-28-2011, 02:40 PM
Replies: 81
Views: 2,864
Posted By Jacksonmom
Has anyone heard from veganemma??

Has anyone heard from veganemma??
Forum: March 2011   03-26-2011, 06:47 PM
Replies: 81
Views: 2,864
Posted By Jacksonmom
Still here. Just 40 + 3 though, so not a huge...

Still here. Just 40 + 3 though, so not a huge deal. Congrats changing seasons!! And all the other mamas!!
Forum: Unassisted Childbirth   03-25-2011, 05:42 PM
Replies: 30
Views: 1,167
Posted By Jacksonmom
Thank you.  :)  Not as far as VeganEmma, but...

Thank you.  :)  Not as far as VeganEmma, but over 40 weeks...so any time now.  :)
 
Quote:Originally Posted by elevena true http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif...
Forum: March 2011   03-24-2011, 08:40 AM
Replies: 30
Views: 1,017
Posted By Jacksonmom
Oh, and YAY neuromancer!!...

Oh, and YAY neuromancer!! http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif

EDITED BECAUSE AUTOCORRECT IS SUPER LAME!
Forum: March 2011   03-24-2011, 08:39 AM
Replies: 30
Views: 1,017
Posted By Jacksonmom
Nope. I'm still here....

Nope. I'm still here. http://files.mothering.com/images/smilies/smile.gif. Just 40+1 today...but nothing going on here. http://files.mothering.com/images/smilies/eyesroll.gif
Forum: March 2011   03-23-2011, 06:12 AM
Replies: 26
Views: 1,028
Posted By Jacksonmom
Yay! Congratulations! ...

Yay! Congratulations!

http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif. http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif
Forum: March 2011   03-22-2011, 06:53 AM
Replies: 17
Views: 481
Posted By Jacksonmom
Congratulations mama!!

Congratulations mama!!
Forum: March 2011   03-21-2011, 03:32 PM
Replies: 16
Views: 448
Posted By Jacksonmom
Yay!  Congratulations Mama!!  He is absolutely...

Yay!  Congratulations Mama!!  He is absolutely beautiful!
Forum: March 2011   03-20-2011, 08:13 PM
Replies: 388
Views: 9,088
Posted By Jacksonmom
Quote:Originally Posted by...

Quote:Originally Posted by alisaparrent http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif...
Forum: March 2011   03-20-2011, 06:30 AM
Replies: 10
Views: 536
Posted By Jacksonmom
My first baby, the nurse didn't let me push for...

My first baby, the nurse didn't let me push for the first 45 minutes. The following 3 hours were not fun.

The second was completely posterior.

The third time, the nurse at that hospital made...
Forum: March 2011   03-20-2011, 06:23 AM
Replies: 21
Views: 1,445
Posted By Jacksonmom
Not here.

Not here.
Forum: March 2011   03-17-2011, 05:51 AM
Replies: 6
Views: 393
Posted By Jacksonmom
Congratulations mama! And welcome home Max!!!!...

Congratulations mama! And welcome home Max!!!! http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif. http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif
Forum: March 2011   03-13-2011, 01:08 AM
Replies: 23
Views: 911
Posted By Jacksonmom
Congrats mama! What a beautiful baby! ...

Congrats mama! What a beautiful baby!
http://files.mothering.com/images/smilies/joy.gif:
Forum: March 2011   03-13-2011, 12:50 AM
Replies: 21
Views: 1,445
Posted By Jacksonmom
Hmm, I'm due on the 23rd...maybe that'll be me!

Hmm, I'm due on the 23rd...maybe that'll be me!
Forum: March 2011   03-11-2011, 01:26 PM
Replies: 23
Views: 819
Posted By Jacksonmom
 Quote:Originally Posted by...



Quote:Originally Posted by lilgmommy http://www.mothering.com/community/img/forum/go_quote.gif (http://www.mothering.com/community/forum/thread/1301812/transverse-again#post_16314269)

My...
Forum: March 2011   03-09-2011, 12:34 PM
Replies: 29
Views: 821
Posted By Jacksonmom
http://files.mothering.com/images/smilies/goodvib...

http://files.mothering.com/images/smilies/goodvibes.gif
Showing results 1 to 25 of 174

 
Forum Jump: