Mothering Forum banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
Joined
·
35 Posts
Discussion Starter · #1 ·
ok i know no one is used to me typing this way but this is my "i don care right now" typeing lolz..so jus keep in mind, the "y's" are suppose to be "i's"..ok lolz..? wednesday i started getting bad pains around 11pm..we wuz gon time contractions but it stopped..i wuz gon go to the hospital but i ended up falling asleep here...the next morning i wuz suppose to see my midwife anyway so my mom took me in early..turns out she wuznt in n she switched her days to fridays...but i saw another doctor n she told me it sounds like i'm in labor n cuz its my 2nd child its best i go to the hospital..so my mom took me..james wuz working...my bro watched noella..we got to the hospital n they checked me..the contractions werent strong enough to be picked up..my lower bak wuz killing me..my legs n hips..n bad bad cramps...i couldnt even walk..ppl wuz staring at me...well i'm dilating 2-3cm...still not effaced..my cervix is still high up n long...the nurse told me to go home ,relax n get myself ready..well i did..i came home n slept n slept actually...then this morning we went bak to my clinic cuz the other doctor told us to come right in n we saw my midwife..she checked me too n she told me i'm still 2-3cm..i been having discharge after discharge n i think i lost more of the mucous plug today..actually wen i came home i lost it n there wuz blood in it..i'm still finding traces of blood n its been hours..so thats not bleeding from the exam...my mom asked her if she thinks i'ma make it to my next appt (next friday) she sed she doubts it but if i wuz to go pass my duedate they'll do a stress test on the baby n induce me 10 days after my duedate which would be the 26th of march..my mom SWARES i'ma give birth sometime tomorrow in the evening..i duno anymore..i jus been cleaning n cleaning getting shyt ready..yea yea i know, nesting lolz...i still getting pains n shyt jus no contractions...i saw amber on the sonogram yesterday..i saw her heart, the unbilical cord n i saw her head..its low on my cervix..n not to be nasty but all i been doing since weds is going to the bathroom..my mom sed thats a sign of labor..no no i don mean pee..well anyways cuz its my 2nd child it could happen alot faster than if it wuz my first...so i dunno i'ma see wat happens..my mom wants her ot be born tomorrow cuz thats my aunts birthday..she wuz murdered n i duno my mom wants it to happen so so baddly..not like i can make it happen but it would be nice for my mom..thats basically the update on that..soo i'm 39 weeks now..i had noella at 39weeks n 4days..so who knows..<br><br>
alright i;ma go to sleep
 

·
Registered
Joined
·
687 Posts
Sounds like it's gotta be soon! Good luck!
 

·
Registered
Joined
·
35 Posts
Discussion Starter · #4 ·
im doing okay today. started doing some thoro cleaning lol. weve been cleaning this house from top to bottom since yesterday. i was hoping maybe id go into labor just by that lol. we have tomorrow to still do some more work in here. i just wanna make sure the house is ready for her bc we wont be able to do much for the next few days after shes born. so i just want everything nice.<br><br>
im hoping it happens real soon!!
 
1 - 4 of 4 Posts
Top